Mokomieji Žaidimai
14,20 €
Mokomieji žaidimai yra vis populiaresnis būdas mokiniams mokytis ir įsitraukti į mokomąją medžiagą. Šiuos žaidimus galima rasti ir klasėje, ir namuose, todėl jie yra puikus šaltinis mokytojams, tėvams ir mokiniams. Mokomieji žaidimai būna įvairių formų, pavyzdžiui, stalo žaidimai, kompiuteriniai modeliai ar net virtualios realybės patirtis. Jie suteikia interaktyvią patirtį, leidžiančią besimokantiesiems tyrinėti sąvokas ir smagiai praleisti laiką.
Pagrindinis mokomųjų žaidimų pranašumas yra jų gebėjimas padaryti mokymąsi malonesnį studentams, sukuriant stimuliuojančią aplinką, kurioje jie gali praktikuoti tai, ką išmoko, nesijausdami priblokšti ar bauginami tradicinių mokymo metodų, pvz., paskaitų ar testų. Be to, šios veiklos rūšys padeda ugdyti pagrindinius įgūdžius, tokius kaip problemų sprendimas ir kritinis mąstymas, kurie yra esminiai bet kurios šiuolaikinio pasaulio švietimo sistemos, kurią jos piliečiai reikalauja, komponentai, nepaisant to, ar tai internetinis mokymasis pandemijos metu . Pavyzdžiui; vaizdo žaidimais pagrįstos matematikos faktais pagrįstos pamokos moko vaikus, kaip papildymas veikia naudojant bandymų ir klaidų žaidimą, o ne vien įsiminimo pratimus, o tai padeda lengviau išsaugoti informaciją ilgesnį laiką dėl tokio pobūdžio įtraukiančios veiklos .
Galiausiai, mokomieji žaidimai taip pat skatina bendradarbiauti tarp bendraamžių, nes dauguma žaidėjų reikalauja, kad jie dirbtų kartu siekdami bendrų tikslų, o ne visą laiką konkuruotų tarpusavyje. Toks bendravimas padeda vaikams suprasti skirtingus požiūrius sprendžiant problemas ir taip ugdo svarbius bendravimo įgūdžius, kurie jiems pravers vėlesniame gyvenime, nesvarbu, ar kalbate apie internetinius pabėgimo kambario galvosūkius su draugais, šeimos nariais. Visi šie privalumai kartu paverčia lavinamuosius žaidimus neįkainojamas įrankis, padedantis jauniems protams išnaudoti visą savo potencialą smagiai tai darant!
Ar žaidimai tinka mokymuisi?
Ar žaidimai tinka mokymuisi? Tai klausimas, kurį uždavė daugelis tėvų, pedagogų ir mokslininkų. Nors vaizdo žaidimų naudojimas mokymosi procese tikrai turi tam tikrų trūkumų, jie taip pat gali būti labai naudingi, kai naudojami tinkamai.
Pagrindinis vaizdo žaidimų kaip mokymo priemonės pranašumas yra tai, kad jie skatina mokinius įdomiai ir interaktyviai domėtis turiniu. Kurdami lygius ar iššūkius pačiame žaidime, mokiniai yra motyvuojami atlikti užduotis ir išmokti naujų įgūdžių žaisdami. Vaizdo žaidimais pagrįstas mokymasis taip pat suteikia vaikams, kurie galbūt netinkamai reaguoja į tradicinius mokymo metodus, galimybę tyrinėti savo pomėgius savo tempu, nesijaučiant priblokšti ar nuobodu dėl pasikartojančių mokymo stilių, sutinkamų šiandienos klasėse. Be to, šis metodas suteikia mokytojams daugiau laisvės planuojant pamokas, nes jie gali pritaikyti veiklą konkrečiai kiekvieno mokinio individualiems poreikiams, o ne visiems kartu dirbti prie vieno projekto – puikus pavyzdys yra „Minecraft Education Edition“, kuri suteikia mokytojams reikalingų įrankių, reikalingų planuojant pamokas. kaip kodavimo pamokos ir virtualios realybės modeliavimas!
Galiausiai, vaizdo žaidimais pagrįstas švietimas suteikia vertingų galimybių už klasės sienų; internetinių žaidimų bendruomenės suteikia saugias erdves, kuriose vaikai iš viso pasaulio susirenka, dalijasi patirtimi, ugdo problemų sprendimo įgūdžius bendradarbiaudami. Šios socialinės sąveikos padeda ugdyti atsparumą, empatiją, pasitikėjimą savimi – savybės, kurių reikia šiuolaikinei visuomenei. Dėl savo gebėjimo skatinti kūrybiškumą ir kritinį mąstymą, ši nauda gali būti didesnė už su skaitmeninės žiniasklaidos naudojimu susijusią riziką, jei ji bus tinkamai įgyvendinta. Galutinis sprendimas, ar įtraukti juos į mokymo programą, turi būti priimtas atidžiai, atsižvelgiant į galimus kiekvieno scenarijaus privalumus!
Ar žaidimai pagerina IQ?
Ar žaidimai pagerina IQ? Tai klausimas, dėl kurio diskutuojama daug metų, o atsakymas nėra toks aiškus. Viena vertus, yra tyrimų, kurie rodo, kad žaidžiant vaizdo žaidimus gali pagerėti kognityviniai įgūdžiai, tokie kaip problemų sprendimas ir atminties išsaugojimas. Kita vertus, kai kurie teigia, kad šie efektai gali būti trumpalaikiai arba taikomi tik tam tikrų tipų žaidėjams.
Kalbant apie IQ tobulinimą, tyrimai rodo, kad nėra tiesioginio ryšio tarp vaizdo žaidimų ir intelekto koeficiento (IQ) padidėjimo. Tačiau atrodo, kad žaidimai gali turėti teigiamą poveikį tam tikriems kognityvinio veikimo aspektams, pavyzdžiui, dėmesio ir reakcijos laikui, o tai laikui bėgant gali pagerinti akademinius rezultatus. Be to, kai kurie įrodymai rodo, kad žaidimai gali padėti ugdyti socialinius įgūdžius, nes žaidėjai dažnai bendrauja tarpusavyje internete arba naudodamiesi kooperatyvo žaidimo scenarijais, kurie taip pat gali teigiamai prisidėti prie bendro intelekto lygio.
Galų gale, nors moksliniai įrodymai tiesiogiai nepatvirtina IQ padidėjimo vien dėl žaidimo vaizdo žaidimų; atrodo, kad yra potencialios naudos nagrinėjant įvairius su kognityviniu vystymusi susijusius aspektus, įskaitant dėmesio koncentracijos gerinimą ir socialinio bendravimo galimybes tarp žaidėjų, kurie reguliariai užsiima šia veikla. Todėl, nors reikia atlikti daugiau tyrimų, kad galėtume galutinai pasakyti, ar žaidimai pagerina bendrą intelekto lygį; Tai, ką mes žinome, rodo, kad reguliarus įsitraukimas į šią veiklą turėtų būti laikomas naudingu, kai svarstome būdus, kaip pasiekti ilgalaikę akademinę sėkmę tiems, kurie domisi.
Kiek valandų žaisti yra sveika?
Vaizdo žaidimai yra populiari pramoga tiek vaikams, tiek paaugliams, tiek suaugusiems. Tobulėjant technologijoms ir atsirandant internetiniams žaidimams, nenuostabu, kad žmonės praleidžia valandas žaisdami vaizdo žaidimus. Tačiau kyla susirūpinimas dėl to, kiek laiko, praleisto žaidžiant, galima laikyti sveiku ar nesveiku.
Laikas, kurį asmuo praleidžia žaisdamas vaizdo žaidimus, turėtų priklausyti nuo amžiaus grupės ir kitų veiksnių, tokių kaip gyvenimo būdo pasirinkimas ir fizinio aktyvumo lygis. Tačiau paprastai kalbant, dauguma ekspertų sutinka, kad dvi ar trys valandos per dieną yra pagrįsta riba paaugliams iki 18 metų; tačiau šis skaičius gali skirtis priklausomai nuo kiekvieno asmens poreikių ir aplinkybių. Vyresniems nei 18 metų suaugusiems, kurie gyvenime turi daugiau pareigų, pavyzdžiui, darbo ar šeimos įsipareigojimų, paprastai užtenka vienos valandos per dieną, nebent jie turi konkrečių tikslų, susijusių su tam tikrų žanrų ar žaidimų įgūdžių tobulinimo, dėl kurio gali prireikti papildomų treniruočių. neviršija šių ribų, jei reikia, bet vis tiek protingumo ribose, todėl apskritai nėra per daug.
Apibendrinant galima teigti, kad nuosaikumas, kai kalbama apie vaizdo žaidimų naudojimą, visada turėtų išlikti svarbiausia. Bet kokio amžiaus žaidėjams (vaikams, paaugliams ir suaugusiems) svarbu užtikrinti, kad jie užsiimtų ne tik žaidimais, bet ir kita veikla, pvz., bendravimas su draugais ir šeimos nariais, reguliari mankšta ir kt. Tai padės išlaikyti pusiausvyrą tarp virtualios realybės pasaulio ir tikra gyvenimo patirtis, kuri ilgainiui padės pasiekti geresnių sveikatos rezultatų tiek fiziškai, tiek protiškai
Ar žaidimai tikrai padeda atminčiai?
Ar žaidimai tikrai padeda atminčiai? Tai senas klausimas, dėl kurio diskutuojama daugelį metų. Nors kai kurie tyrimai rodo, kad vaizdo ir kompiuterinių žaidimų žaidimai gali pagerinti tam tikrus žmogaus atminties aspektus, įrodymai nėra įtikinami.
Vienas tyrimas parodė, kad žmonės, kurie žaidė vaizdo ar kompiuterinius žaidimus, turėjo geresnius erdvinio mąstymo įgūdžius nei tie, kurie nežaidė jokio žaidimo. Erdvinis samprotavimas apima gebėjimą vizualizuoti objektus trimis matmenimis ir mintyse juos pasukti, kad būtų galima greitai ir tiksliai išspręsti galvosūkius ar atlikti užduotis. Tačiau tai nebūtinai reiškia, kad tie patys asmenys taip pat pagerino bendrą atmintį – tiesiog jų gebėjimas mąstyti erdviškai gali pagerėti dėl žaidimų patirties.
Kitas tyrimas atskleidė ryšį tarp žaidimo veiksmu pagrįstų vaizdo žaidimų, tokių kaip pirmojo asmens šaudyklės (FPS), ir geresnio našumo atliekant testus, susijusius su vizualiniu dėmesiu, motorine kontrole, sprendimų priėmimo greičiu ir tikslumu, palyginti su ne žaidėjais. Rezultatai parodė bendrą pagerėjimą visose tirtose srityse, bet vėlgi galėjo parodyti tik ryšį, o ne priežastinį ryšį tarp žaidimų įpročių ir pagerėjusių pažinimo funkcijų balų.
Nors iš iki šiol turimų ribotų tyrimų matyti, kad su tam tikrų rūšių elektroninių pramogų žaidimu gali būti teikiama tam tikra nauda, reikia atlikti kruopštesnį mokslinį tyrimą, kad būtų galima padaryti galutines išvadas apie jo poveikį mūsų prisiminimams. Apibendrinant, nors negalime tiksliai pasakyti, ar žaidimas tikrai padeda atminčiai, ar ne, jis tikrai atrodo daug žadantis!